miercuri, 26 noiembrie 2008

Le temoignage..

A:Stii ca....
B:Nu.Ce sa stiu?
A:Ca..EA!..
B:Ce e cu EA?
A:Pai...mai are putin si se casatoreste...S-a indragostit...Iubeste...
B:Cum asa?EA?Cred ca glumesti..Te rog inceteaza...Hai sa bem ceaiul asta discutand despre altceva!
A:Imi pare rau...da' iti zic sigur..EA se marita!Inca putin si gata!
B:Gata cu?Cu iubirea mea...Ce sa ii fac...Desi nu cred..EA nu e in stare sa iubeasca..Ti-o jur!
A:Eh..uite ca pricajitul asta are parte de iubirea noastra...
B:Noastra?ei?!Cum asa?
A:Ce rost are acum sa mai tac...Si eu..si tu..am iubit-o.
B:Zau?
A:Zau...
B:Cred ca trebuia sa cer doar un pliculet de zahar la ceai...
A:Da..si eu sunt obisnuit asemenea.
B:Vremea asta mi se pare tare mohorata..trista...
A:Intr-adevar,dar este anotimpul ploilor...E normal.
B:O sa cer si un rom.
A:Da..comanda doua,te rog.
B:Si cine e acesta pe care EA il primeste ca barbat?
A:Un oarecare.
B:Nu se prea poate.EA nu iubeste,ti-o spun..
A:Mi-o spui,tovarase,dar iti zic..EA se marita!
B:DAR DE CE?
A:Sa iti spun sincer..nu stiu.Nu tipa..se uia lumea la tine.
B:La dracu cu lumea.Inca pastrez ca prostul scrisoarea ei de adio,o sticla de parfum,acum goala, ce i-o cumparasem in voiajul nostru la Paris...inelul de logodna...si poza ei pe noptiera mea.Cine e acest barbat care imi naruie universul?
A:Un artist mut.
B:Mut?
A:Cum iti zic,mut.
B:Cu tot respectul,domnule,am impresia ca ma iei in ras!
A:Tare as vrea!Nu auzi ca si eu am iubit-o pe aceasta femeie?
B:Ba aud!Si cu atat de mult calm mi-o recunosti!Si cum e mut?Nu vorbeste?I-a inghtit Iadul limba?Cum a fost atunci in stare sa indulceasca sufletul ei inveninat?
A:Cu vorbele sigur nu.Am tot vorbit cu oamenii alaturi de care mai ieseam..Cand..stii tu..tu si EA...
B:Urma sa fie a mea!EA!Si totusi intr-o dimineata de mai...a lasat scrisoarea pe biroul meu..fara nicio remuscare..si a plecat!
A:Dar nu ai cautat-o?
B:Ei,dar cum...O caut si acum..Ii mai simt parfumul vag pe cate un asternut si incep sa ii caut atingerea,privirea..peste tot...in poze,in amintiri,in vis.Dar de cautat..mi-a interzis sa o caut.De altfel..stiam ca a plecat la Paris..
A:S-a intors.Si se marita.
B:Domnule...mentin..te joci cu sentimentele mele.
A:Tare as vrea sa nu o fac.Si eu am iubit-o.
B:Nu te condamn.Cati barbati nu au iubit-o oare?
A:Atatia cati nu au avut parte de ea.
B:E macar blond?
A:Cine?Pricajitul ala?
B:Da....ala....
A:Ei...nu as sti sa iti spun.E frumos...Are ochii de un albastru intunecat...si mari,de parca mereu sunt pe post de iscoade...Parul...ei..aceasta culoare nu are un nume...si carlionti..Si chipul ii pare neatins de ani...Dar e mut!Iti spun..E MUT!
B:Si cum ii zice ca o iubeste?
A:Asta e...Nu ii spune..De asta si a ramas a lui...